Naudinga
Kaip informuosite skirti 2% paramą? (tobuliname mokyklos interneto svetainių turinį)

Nuotrauka by Cláudio Luiz Castro on Unsplash


Švietimo įstaigų interneto svetainėse egzistuoja tokia skiltis kaip  „2% parama”.  Apleista, neprižiūrėta ir absoliučiai neįvertinta. Negi niekam nereikia pinigų? – retorinis klausimas su Mario, kompiuterinio žaidimo personažo, šypsena.  

2% paramas. Kas tai?

Papildomų lėšų pritraukimas mokyklai, o taip pat:

  • Nuoseklumas. 2% paramos surinkimas yra lėtas, skyrėjų pusėje sudėtingas, o įstaigos pusėje įdirbio bei tęstinumo reikalaujantis procesas.
  • Konkurencija. Reikia suprasti, kad švietimo įstaigos yra konkurencinėje kovoje su kačiukų, šuniukų ir panašiomis visuomenės jautrumo nusipelnančiomis įstaigomis.
  • Konkretumas. Potencialūs paramos skyrėjai tikisi lengvai ir greitai gauti atsakymus kas, kam, kodėl  ir kaip.
  • Skaidrumas. Gauti aiškią informaciją kokiam tikslui renkate lėšas yra teisėtas, normalus ir dažnas paramos skyrėjo lūkestis.
  • Subtilumas. Paramos prašymas yra subtilus ir pastangų reikalaujanti komunikacinis veiksmas.

Kaip galima pradėti keistis?

Keletas minčių:

  • Paramos panaudojimas privalo būti skaidrus, tad būtina viešinti ne tik ankstesnių surinktų lėšų duomenis bet ir už surinktą paramą nuveiktus darbus.
  • Bendruomenei, o ne mokyklos vadovui reikia tų pinigų, tad nebūtina tai daryti vadovo vardu. Puikiausiai tinka bendro pobūdžio, trumpas kreipimasis visos bendruomenės vardu.
  • Informacinėse žinutėse, el. laiškuose, socialinių tinklų postuose venkite saldumo. Nerašyti taip kaip iš tikrųjų nekalbate.
  • Išnaudokite savo media kanalą – interneto svetainę. Naujienų skiltyje galima paskelbti apie paramos rinkimo proceso pradžią, pasidalinti informacija kaip sekėsi pernai, pranešti apie proceso pabaigą, paskelbti naujų metų rezultatus ir padėkos žodį.
  • Komunikaciniu požiūriu būtumėte labai „kieti“, jei surinktas lėšas žadėtumėte nukreipti ne į naujų daiktų įsigijimą, klasėms perdažymą, o investicijas į žmones. Juk visada galima išsiųsti kokį mokytoją į stažuotę užsienyje ar bent kelių dienų EDTECH konferenciją.
  • Emocijai sustiprinti visada galite panaudoti patrauklias nuotraukas, kuriose mokyklos mokiniai džiaugiasi naujai suremontuota klase ar bibliotekos knygomis. Tik darykite tai kokybiškai, nepersistenkite.
  • Jei paramos surinkimas kasmet didėja, savo komunikacijoje panaudokite kilimą rodantį grafiką, tai padrąsins remti abejojančius ir tuos kurie dar nei karto to nedarė.

Svarbu

Paskatinti remti ir aiškiai iškomunikuoti kaip tai padaryti yra tos pačios svarbos uždaviniai.

Priemonės

  • Interneto svetainės 2% paramos skiltis.
  • Reklaminis skydelis interneto svetainėje į  2% skiltį.
  • Pranešimai naujienų skiltyje.
  • Žinutė per el.dienyną su nuoroda į 2% skiltį.
  • Žinutė socialiniuose tinkluose su nuoroda į 2% skiltį.
  • Rezultatų pokytį vaizduojantys infografikai.
  • Video filmukas, kuriame nufilmuotas procesas EDS sistemoje. Tokį filmuką galima naudoti ne tik 2% paramos skiltyje, bet ir straipsniuose, el.laiškuose, socialiniuose tinkluose.

Akcentai

  • Nepamirškite nurodyti savo švietimo įstaigos rekvizitų.
  • Parenkite FR0512 formos užpildytą pavyzdį ir įsidėkite kaip iliustraciją.
  • Leiskite parsisiųsti FR0512 formos tuščią blanką.
  • Aiškiai užrašykite kur ir kokiu adresu reikia išsiųsti užpildytą ir pasirašytą FR0512 fomą.
  • Paryškinkite iki kada tai galima padaryti

Palaikinkite šiandien arba laukite kitos gražios dienos!



 

  • Ar ši informacija naudinga?
Ankstesnės naujienos